Ebrar çelik

Ebrar çelik
@notalardasusaro
9/10
·376 syf.··
2026 41. kitabı
Bence serinin en güzel kitabıydı. Diğer ikisinden farklı olarak farklı bir ikiliyi anlatıyor ama bu çifti diğerinden daha çok sevdim. Aris herkesin hayalindeki adam değil de ne arkadaşlar Bazen güldüm, bazense ağladım ve okurken çok eğlendim. Bir günde bitirdim keşke devamı olsa çok çabuk bitti dedim. Okuyun
WisteriaAdalyn Grace · Artemis Yayınları · 20253 okunma
Ebrar çelik
Devamı yani novellası çıktı holl diye orda her karakteri okuyoruz(birlikte dörtlü olarak gizem çözmelerini ) kızlardan, ölümden ve kaderden bakmanı tavsiye ederim
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
DİKKAT YORUMDA SPOİLER VAR!!
8/10
·416 syf.··
2026 20. kitabı
Kitap zaten ilk başladığımda bana kökler kitabını anımsatmıştı. Ve o kitabı gerçekten çok seviyorum. (Yazarlar meğersem arkadaşmış zaten teşekkür kısmında geçiyor) Ve aslında kitabı beğendim de . AMA Sonu biraz canımı sıktı. Mutsuz olmasına rağmen son cümlede bir açıklık falan bırakıldı. O açıklığı bırakmadan beni zırlat işte yatakta. Her kitap mutlu son olmak zorunda mı? Neyse umarım okumayanlar bu incelememi okumamıştır. Okuyanlar ise bana hak veriyor mu merak ettim
Karanlığın Durduğu YerA. B. Poranek · Guardian Yayınevi · 202543 okunma
Ebrar çelik
Bence yazar sonunu bize bıraktı çünkü dikkatli düşünürsek lezynin sihri liskanın içinde yani aslında lezy kaybolmadı demek oluyor çünkü ruhunun bir parçası hala yaşıyor ve biliyoruzki son cümlede liska geyiği dokunuyor bu bana lezynin ruhunu şekillendirip geri getirdiği ihtimalini düşündürdü (lezy liskaya ruhu yönetebilirsen ona istediğini yaptırabilirsin demişti) umarım açıklayabilmişimdir. Sana hak veriyorum bende
9/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2026 30. kitabı
𝙆𝙖𝙧𝙖𝙣𝙡ı𝙜̆ı𝙣 𝘿𝙪𝙧𝙙𝙪𝙜̆𝙪 𝙔𝙚𝙧 Herkese Merhabalar... Sizlere çok severek okuduğum bir kitap ile geldim. Mitolojik kitaplar ile aram pek iyi değildir diye bilirdim ama böylesine güzel olunca demek ki seviyormuşum. Konu, akış ve anlatım tabi ki çok önemli ama çeviri de gerçekten çok güzeldi. Slav mitolojisinde okumadığımı ve daha fazla okumam gerektiğini de fark ettim. İlk sayfadan daha içine alan bir konusu vardı. Hemen adapte oldum ve kim neydi, nasıldı, nedendi demeden bir de baktım sonuna gelmişim. Ahh daha olsa bir o kadar keyifle de okurdum. Amaaa sonu biraz benim kalbimi kırmış üzmüş olabilir. Tabi bunlar da olağan şeyler sonra düşündüm ki bu kurguya öyle bir son yakışırdı. Yani kitap ile aramı güzel sonlandırdım kırgınlığım geçti. İyi ki okudum dediğim güzel kitaplar arasında olan yerini aldı. Liska Radost köyünü ve hayatını seven genç bir kadındır. Ama kurtulması gereken bir şeyi vardı. Sihri... Evet onu lanetli olarak görecekleri, yaşadığı yerde kesinlikle istenmeyen bir özellik. O bir cadı değildi lanetli hiç değildi. Yine de bir çare arıyor ve bundan kurtulmak istiyordu. Bunun içinde dilden dile nesilleden nesile aktarılan eğreltiotu çiçeğini bulacaktı. Senede bir gün açan bu çiçeği bulup koparacak ve dileğini dileyecekti. Bunun için Driada denilen ruh ormanına doğru kararlı şekilde yola çıktı. Çiçeği bulup ulaştığı zaman tam olacak derken karşısına ormanın koruyucusu çıktı Leszy bu çiçeği ona öylesine verecek değildi. Ona bir teklifi vardı. Bir yıl boyunca ona hizmet edecek ve karşılığında dileğini gerçek kılacaktı Liska kabul etti. Ve onunla Üvez Ağacının Altındaki Ev'de yaşamaya başladı. Burada yaşamak için de kurallar vardı ona hizmet edecek ama aynı zamanda kurallara uyacaktı. Kaldığı süre boyunca ise yaşanacaklara, öğrendiklerine ise siz okuyarak şahit
Karanlığın Durduğu YerA. B. Poranek · Guardian Yayınevi · 202543 okunma
Ebrar çelik
Bence yazar sonunu bize bıraktı çünkü dikkatli düşünürsek lezynin sihri liskanın içinde yani aslında lezy kaybolmadı demek oluyor çünkü ruhunun bir parçası hala yaşıyor ve biliyoruzki son cümlede liska geyiği dokunuyor bu bana lezynin ruhunu şekillendirip geri getirdiği ihtimalini düşündürdü (lezy liskaya ruhu yönetebilirsen ona istediğini yaptırabilirsin demişti) umarım açıklayabilmişimdir
Herkese Merhaba,
Ufak bir ricam olacak sizlerden. Uzun zamandır kitap okuyamama durumuyla karşı karşıyayım. Çok istiyorum okumayı ama bir süre sonra dikkatim dağılıyor. Okuma alışkanlığımı geri kazanmak için az sayfalı kitaplar okumaya çalışıyorum(en fazla 200 sayfalı). Okumak beni iyileştiriyor çünkü. Bu yüzden beğendiğiniz yazarlardan, az sayfalı kitap önerileri verebilir misiniz acaba? Beni ben yapan değerlerimden biri okumak. Ve ben bu alışkanlığımı kaybetmek istemiyorum. Okumak ve öğrenmek bu hayatta en çok sevdiğim şeylerden biri. Lütfen bu alışkanlığımı kaybetmemem için bana yardımcı olun. Yardım eden etmeyen herkese teşekkür ederim şimdiden.
Ebrar çelik isimli okura yanıt verildi
Ebrar çelik
Yazgı Yurdaarmağan rica ederim
Herkese Merhaba,
Ufak bir ricam olacak sizlerden. Uzun zamandır kitap okuyamama durumuyla karşı karşıyayım. Çok istiyorum okumayı ama bir süre sonra dikkatim dağılıyor. Okuma alışkanlığımı geri kazanmak için az sayfalı kitaplar okumaya çalışıyorum(en fazla 200 sayfalı). Okumak beni iyileştiriyor çünkü. Bu yüzden beğendiğiniz yazarlardan, az sayfalı kitap önerileri verebilir misiniz acaba? Beni ben yapan değerlerimden biri okumak. Ve ben bu alışkanlığımı kaybetmek istemiyorum. Okumak ve öğrenmek bu hayatta en çok sevdiğim şeylerden biri. Lütfen bu alışkanlığımı kaybetmemem için bana yardımcı olun. Yardım eden etmeyen herkese teşekkür ederim şimdiden.
Ebrar çelik
farabiden Mutluluğun kazanılması ve Seneca Mutlu yaşam üzerine (yaşamın kısalığı üzerine )bu iki kitabı okumanızı öneririm size hayat gıptalarınınız yeniden hatırlatacağını ve yaşam enerjinizi yenilememiz konusunda yardımcı olacağını düşünüyorum