Nasrettin hoca'ya sormuşlar :
-hocam sen evliya mısın ?
-evet, ben evliyayım. isterseniz şu karşıdaki ağacı çağırayım da yanıma gelsin..?
-tamam hocam, çağır görelim...
hoca üç kere ağacı çağırmış fakat ağaç gelmemiş
-aaaaa gelmedi hocam
-o gelmediyse biz gidelim o zaman,
evliyada kibir olmaz..