Şeyma

Şeyma
@notdefterimden
İnsan için ancak çalıştığı vardır. Necm, 39.
'Biz kardeşlerimizi öldürenlerin malları üzerinde boykot yapıyoruz. Ama çocuklarımızın iffetine kötü örnek olanları boykot edemiyoruz. Çünkü o zor oluyor, hoşumuza gitmiyor. Meydanı boş bırakınca da geçen sene daha fazla, bu sene daha fazla artıyor. Rakip yok çünkü.' Nureddin Yıldız
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
ÇOCUK EĞİTİMİNDE NELERİ YOK ETTİK? 1- Çocuklarım istedikleri her şeyi alarak sevinçlerini yok ettik. 2- Üzülmelerine hiç fırsat vermeyerek empati duygularını yok ettik. 3- Sıkılmalarına izin vermeyerek hayal güçlerini yok ettik. 4- Her sendelediklerinde hemen kollarıma girerek problem çözme becerilerini yok ettik. 5- Her işi onların adıma kendimiz yapmaya çalışarak öz güvenlerini yok ettik. 6- Okul başarısını hayatın tam merkezine yerleştirip, ahlaklı insan yetiştirme kaygısını yok ettik. 7- Çocuğun yanında sürekli okulu ve öğretmenleri çekiştirerek, öğretmene saygılarını yok ettik. 8- Daba okula başlamadan ellerine tablet ve akıllı telefon vererek akran iletişimini yok ettik. 9- Çocukları okuldan kulübe, kulüpten etüde, etütten özel derse koşturarak aile hayatım yok ettik. 10-Çocuğumuzun her anım sosyal medyada paylaşarak mahremiyet duygusunu yok ettik. (Alıntı)
"Hiçbir zaman kusursuz bir şeye sahip olamazsın. Eline geçenler eksik olur, sen razı olunca tamamlanır.” Şa'râvî
Hasan-ı Basrî (ra) hazretlerinin şöyle söylediği rivayet edilir: Şerli kimselerle sohbet etmek, hayırlı kimseleler hakkında suizanda bulunma neticesini meydana getirir. Keşfü'l-Mahcûb / Hücvirî