Başlarda sıkıldım ama sardı zamanla. Güzeldi yani ama biraz çocuk kitapları gibiydi. Yine de eğlenceli. En sıkıcı kitabın 1.kitap olduğunu söylüyorlar. Sıkıcı kitabı buysa diğer kitapları çok merak ediyorum...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Genel klasik kuralıdır: başta sıkıcı başlar sonra baya sarar en son bitirdiğinde "vayyy beee" dedirtir. Bu da öyle bir kitaptı ama gerçekten güzeldi. Bu kadar sayfada ne anlatabilir ki diye başlamıştım ama yine Stefan Zweig şaşırtmadı ve muazzam bir eser olduğunu kanıtladı.