Şu incelemeye ayırdığın zaman, gösterdiğin özen o kadar kıymetli ki. Kitabı okuyanlar mutlaka bu incelemeyi de okumalı cila niyetine. İyi bir okur olduğunu biliyordum ancak bunun ötesinde çok da başarılı bir edebiyat eleştirmenisin. Bu inceleme şekli yorumlamanın çok ötesinde çünkü. Tebrik ederim.