Gençliğimizde de sevgi hasretiyle
Yanıp tutuşan yüreğimiz
Bir kez susuzluğunu giderdi mi,
Başlamaz mı soğumaya,sıkılmaya,bıkmaya?...
Şimdi ben de aynen öyleyim.
Eger tertemizse vicdan,
Kotulugu , iftirayi rahatca ezer.
Fakat ufak da olsa bir leke varsa vicdanda,
Iste o zaman felaket!
Ruh tutusur , yurek zehirle siser,
Sitemler cekic darbesi gibi iner kulaklara,
Mide bulanir , bas doner
Ve gelir gozlerin onune kan icindeki cocuklar...
Ne iyi olurdu kacmak ama yer mi var kacacak?
Korkunc!
Ah perisandir hali , vicdani temiz olmayanin.
Bu iğrenç olayları yaratanlar ortaya çıkarılıp adalet sağlanmalı. Verilecek cezaların başkalarına ders olacağını da hiç sanmıyorum. Görevlerine son verilen memurların yerine başka memurlar gelecek ve o güne dek hırsızlık nedir bilmemelerine karşın, bu kez de onlar çalıp çırpmaya başlayacak,bu kez de güven duyduğunuz başkaları sizi aldatacak,satacak. Evet bütün bunlar böyle, ama ben yine de adaleti sağlamak bunun için de acımasız olmak zorundayım. Burada bana düşen şey, duygularımı bir yana bırakarak adaletin soğukkanlı eli ve kafaların üzerine inecek balta olmaktır.