ingiliz kadınına hakaret etti diye hintliyi, ingilizler dört ayak hayvan gibi yerde yürütmüşlerdi. türk kadınının ululuğunu çekemeyenlere, yerde sürdürenlere karşı ordumuz aynı tutkuyla ceza vermeyi istemeyecek mi? kadınına hakareti, bayrağına hakaret gibi düşünmüyor mu?