Notlarfikirler

Notlarfikirler
@notlarfikirler
İnsan sevdiği kadınla olduktan sonra bundan daha küçük bir evde bile mutlu olabilirdi.İnsan züppe olmadıkça bundan daha büyüğünü ne yapacaktı?
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne var ki her şey doğal akışına bırakılmalı, ne zorlanmalı ne de desteklenmeli.
Alıntı
Ruhum, itiraf edeyim, tükenmiş durumda.
Alıntı
Bu kadar âşık olmak yeter. Bundan ötesi üzer beni.
Edebiyat
Karşımıza çıkan mutluluk anlarını hemen yakalamak gerek! Uzun uzun hazırlanıp beklemek her şeyi bozuyor çok zaman.
Edebiyat