Küçük bir not
Atatürk ~Milletler cemiyeti İsmet İnönü: ~Birleşmiş milletler ~Avrupa Konseyi Adnan Menderes: ~NATO ~Balkan paktı ~Bağdat paktı ~CENTO (Bu tarz notlarım için iletilerime bakabilirsiniz..)
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Duygular üzerine
Hiçbir duygu sizin hissettiğiniz gibi karşı taraftan algılanmıyor. (Mutluluk, acı, hüzün) Duygu çok yoğundur. Duygularımızı paylaşmayı ertelemeyi öğrenmeliyiz. Psikolojisi iyi olan bireyler kendisini sakinleştirebilen insanlardır. Bir çocuktan farkımız budur. ~~ "Tülay Kök/Duygularımızı Dengelemek İçin Ne Yapabiliriz?" Sohbetinden notlarım...
Psikoloji
Yolcu
Dijital yazılarımı deftere geçiriyorum, çirkin el yazımla yazmaya çalışırken fark ettim ki ben epeyce yazıyormuşum. Bu hesabımda çok az yazdım diye hayıflanıyordum; demek ki önceki "mütefekkir" ve "seyyahgurme" hesaplarımda sildiklerim, yıllar içinde diğer yazdıklarım hep boşa gitti, ah çok yazık oldu. Hepsi silindi, kötü yazdığım için oldu bunlar hep; neden güzel yazamıyorum? Eh Saye Hanım, siz gelene kadar "ben söylerim valideniz yazar" diye düşünürdüm ama o da yok. Mecbur kötü el yazıma katlanacaksınız, siz ikinize ayrı ayrı defter oluşturuyorum, içinde okuyabilirseniz el yazım ile notlarım olacak. Bunlardan bağımsız bir üçüncü defter daha oluşturacağım, Temmuz sıcağında buza yazdığım yazılar olacak. Yolcu, yalnızken de yolcudur; yeter ki pusulası Kur'an ve Sünnet, azığı ise "Allah var gam yok" teslimiyeti olsun. Yoldayken mesaj kutum açık olacak, olur ya senden haber gelir. Geçen yıl Kasım ayında yazmışım aşağıdaki dizeleri: Sen güzel insan ararsın ben insandaki güzelliği Sen günahkara buğz edersin, ben günahın kendisini Sen seni ararsın ben ise öteki beni Sen yolcusun, ben yolcu durak belli, yol belli (26 Kasım 2025)
1000Kitap
Akhilleus’un Şarkısı kitabımı okulda çaldırmışım.. onca altını çizdiğim yer onca isaretlemelerim ve notlarım hepsi gitti. Baş ucu kitabımdı ve yıllardır en sevdiğim kitaptı. Berbat hissettiriyor.
Bu şekilde öneri notlarım var..devamı gelecek :)