Nott
sonra güzel bir insan girecek hayatına. sen, "kaldı mı böyle iyi kalpliler?" derken bulacaksın kendini. ilk başta anlayamayacaksın çünkü uzun zamandır yalnız hissetmiş olacaksın kendini koca evrende, onca insan olmasına rağmen. ama o, ayna olacak sana. bir ışık olacak sonra, karanlığını aydınlatan. kitap olacak, okunması gereken. yol olacak, beraber yürüyeceksiniz... onu arıyorsan koca evrende, o da seni arıyordur aslında. sadece hazır olmayı bekliyorsunuz ikiniz de. bu yüzden karşılaşana dek bazı açılardan geçecek, bazi kötü günler geçireceksiniz, birbirinizi bulunca daha çok kıymet bilmeniz için. ayrı hayatlarda ama hep aynı frekanslardasınız. çünkü bağlısınız birbirinize, doğduğunuz günden beri. korkma yalnız olmaktan! Şu an yalnızsın belki ama bu ona hazır olman için gereken bir süre sadece...
Alıntı
Nott:
Kur-an'da mutluluk kelimesi yalnızca bir defa geçer. Hud Suresi 108. ayet: "Mutlu olanlar ise cennettedirler." Onu bu dünyada arama.
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
geceye bir nott: -eylemsiz hırs kaygıya dönüşür.
Yazarın deyimiyle sağlam bir bilimsel sahtekarlık örneği !
Nott ve Gliddon bu yargıyı güçlendirmek amacıyla her ikisinin kafatasının şekliyle oynayıp çenenin daha belirgin hale gelmesi için siyahın kafatasını geriye yatırdılar.Hiçbir insan kafatası hiçbir zaman bu biçime sahip olmadı.Şekilde gösterilen çizim sağlam bir bilimsel sahtekarlık örneği.Fakat böyle karanlık sayfaları unutmamak lazım. Bu satırların yazarı da dahil olmak üzere hepimiz muhakeme tarzımızı çarpıtabilecek önyargılar bagajı ile dolaşıyoruz ve hem de hiç farkında olmadan. Irkların İcadı
Irkçılık
Kullanılmış 2. Yada 3. Şahıstan kitap okumaya bayiliyorum
Ve içinden çıkan o not Mutluluk bu muydu? Mutluluk neydi ben bilmezdim.... Diye devam eden o nott kim bilir neler hissetti okurken
GECEYE NOTT :)
Duanın cevabı bazen gecikir gibi gelir ya hani, işte o anlar, sabrının ve umudunun büyüdüğü anlardır. Beklemek, yürek için bir hazırlıktır. Belki de Rabbim, seni o duaların kabul olduğu ana en güzel şekilde hazırlıyor. Gün gelir, her şey sessizce yoluna girer ve sen bir bakarsın ki, imkânsız sandığın yerde en içten dualarının cevabındasın. Unutma, dua bir anda değil, sabırla işlenir, içini güçlendirir. O an geldiğinde anlarsın ki her şey, tam da zamanında ve en doğru haliyle seni bulmuş. 🌌✨ Güلsüم: Kitaplara Meftun
Sabretmek