Öncelikle bu kitap insan ilişkileri konusunda yazılmış anlatımı çok güzel,sohbet havasında olduğundan sanki kitabın içinden birisi çıkıp sizinle muhabbet ediyor bu yüzden nadide eserlerden birisi olmuştur benim için insan ilişkilerinde önce "Ne" olduğunu anlatır zaten güzel anlatımı sayesinde "Nasıl" a cevap bulursunuz. Yazarın analiz yeteneği: olayları, kişileri bağdaştırıp farklı gözle bakması takdire şayandır.