Her bir karakter ayrı bir duygu, her bir karakter ayrı bir düşünce... Yazar gerçekten ''Kendisini'' çok iyi bir şekilde ifade etmiş... Genel boyuttan bakarak okursanız karmaşıklığı kalmayan romanlardan.
Kitap akıcı anlatımıyla bilimin doğuşunu, niye hayatımızda gerekli olduğunu,kısa tarihini güzel örneklerle ve güzel bir kronolojik sıra ile anlatıyor. Tavsiye edilir...
Öncelikle bu kitap insan ilişkileri konusunda yazılmış anlatımı çok güzel,sohbet havasında olduğundan sanki kitabın içinden birisi çıkıp sizinle muhabbet ediyor bu yüzden nadide eserlerden birisi olmuştur benim için insan ilişkilerinde önce "Ne" olduğunu anlatır zaten güzel anlatımı sayesinde "Nasıl" a cevap bulursunuz. Yazarın analiz yeteneği: olayları, kişileri bağdaştırıp farklı gözle bakması takdire şayandır.