Temelini kuantum fiziğine, polyanacılık ve spirtualizm felsefesine dayandırdıkları şeylerin bir kısmı doğrudur ama polyannacılık olan kısımları tamamen zırvalıktır. Sürekli iyi düşünerek her şey olmaz! Evet Kuantum Fiziği evrendeki her şeyin enerji olduğunu, insan beyninin frekanslar gönderdiğini bazı beklentilerin gerçekleşebileceğini açıklamıştır bu kısımları doğru ama siz gidip Suriye'deki çocuğa ''Yavrucum pozitif düşün, iste böylece savaşı sona erdirirsin'' derseniz bu bilim değil, aptallık olur!
Yazıldığı dönemin insani bakış açısını en iyi şekilde ortaya koyan yazar, böyle muhteşem bir eser yazarak kendini çok ama çok iyi ifade etmiş... Dil akıcı, anlatım samimi, betimlemeler çok güzel bir nefeslik kitap...
Her bir karakter ayrı bir duygu, her bir karakter ayrı bir düşünce... Yazar gerçekten ''Kendisini'' çok iyi bir şekilde ifade etmiş... Genel boyuttan bakarak okursanız karmaşıklığı kalmayan romanlardan.