fatih

fatih
@novan
Okumak mı hayal gücümüzü geliştirir yazmak mı?
1000Kitap
fatih
Bence Stalklamak :)
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
9 Şubat Dünya Sigarayı Bırakma Günü
Şunu cidden bıraksanız olmaz mı? İlkokuldayken ortaokul da olabilir 🙈 Yeşilay Kulübündeydim ve babama sigarayı bıraktırmayı başaramamıştım. Düşündüm de bir çocuk için ne kadar üzücü, nasıl bir hayal kırıklığı yaşadığı. Aklıma geldi şimdi içlendim. Çocuklarınız için sevdikleriniz için bırakın şu zehri lütfen. Sigarayı onlardan daha mı çok seviyorsunuz sanki :/ Bağlı olduğunuz insanlar için bağımlı olduğunuz bir maddeyi bırakamayacak kadar zayıf mı iradeniz? Kızgınlığım size değil, kendinizi çevrenizi göz göre göre hasta etmeniz, yaşamınızı riske atmanıza... Bırakın nolur, gerçekten kalpten isterseniz yapabilirsiniz 🌼 (not: niyetim sizi sigara ve sevdikleriniz arasında ikilemde bırakmak değildi. Kimse bile bile sevdiklerini üzmek istemez elbette. Bağımlılık böylesine kötü bir şey, irademize bile kilit vuruyor işte. Sevdiklerinizden de öte en çok kendiniz için bırakmanız sizlere kendinizi kötü hissettirmeden verebileceğim en güzel tavsiye.)
Sağlık
fatih
Sigarayı bırakmaya odaklanmak yerine başlamamaya odaklanmalıyız.
Burası bir kitap inceleme, kitap hakkında yorum ve alıntı paylaşma-okuma platformu. Bunun herkes farkında değil anlaşılan. Üye olduğum günden beri tek bir mesaj almadım ve tek bir mesaj atmadım. Sebebi gayet açık ve net. Fakat hemcinslerim argo tabirle "karı kız" peşindeler. Google, Ekşi Sözlük veyahut twitterda 1000kitap ile ilgili yorumlarda bile "abazanlar buraya bile el atmış" gibi yorumlar gördüm. İnanmak istemedim. Fakat bir kadın arkadaşıma tavsiyemle o da buraya üye oldu. 1 gün içerisinde 5-6 farklı kişiden mesaj geldi "selam, merhaba ortamda yenisin galiba yardımcı olabilirim" tarzında. Biz erkekler olarak yardım etmeyi çok seviyoruz anlaşılan. Güzel mi değil mi, bilemedim şu an :) Az önce bir profilde, profilin "kendini tanıt" kısmında yazan üzücü bir yazı gördüm. Aynen şu yazıyor ; Kitap sitesinde bunu belirtme gereği duymak trajikomik bir hadise olsa da medeni durumum: Evli Peki bu insanları nasıl durduracağız ? Üye olunduğunda sanırım mesaj alma özelliği açık olarak geliyor. Bu yüzden daha siteyi çözemeden gelen kutusuna mesaj yağıyor. Mesajım hemcinslerime : Lütfen bu kadar düşmeyin, bakın lütfen diyorum. Sizin gibi tipler yüzünden ne arkadaşımıza, ne eşimize ne dostumuza bu platformu bile öneremiyoruz. Bu kadar mı açsınız. Amacınız ne, buraya dokunmayın bari. Yazmak istediklerimi yazamıyorum, belki anlatamıyorum. Ama anlatmaya çalıştığım konu gayet açık ve net.
1000Kitap
M€ⱤDŰMGÌⱤÌZ isimli okura yanıt verildi
fatih
:))
2500 TL'ye Kitap Satılır Mı Üzerine Bir Yazı...
Yılmaz Özdil'in Mustafa Kemal kitabı koleksiyon yapacaklar için deri kaplama olarak 1881 adet basılacak, 2500 TL fiyat etiketi ile satılacak. * Bu fiyata kitap olur mu? Serbest piyasa. Arz / Talep, paran varsa al yoksa ucuz olanı al. Bunun bilincindesin zaten. A101 den almak da senin seçimin, Gurme Marketten almakta senin seçimin. Amacın xyz yemek, hangisini tercih edeceğin senin damak tadın ve bütçenle ilgili. Yanlış bir örnek değil sanırım? * Mustafa Kemal adı kullanılıyor mu? Kimler kullanmadı? Yılda ne kadar Atatürk ile ilgili kitap basılıyor ve satılıyor biliyor musunuz? Bilmiyorsunuz tabi ki. Araştırın, o zaman dönen ticareti tek bir yazara indirgemezsiniz. Linç mantığı her yerde. * Yılmaz Özdil çok para kazanıyor, bu haksızlık ama. :) Sayın okurlar, evinizde oturup yaptığınız tek şey tüketmek. Eleştirmek sosyal medya ile bir hastalık haline geldi, hepimizde var. Seviye 1 olan, punisher34 kullanıcı adı ile seviye 5 i bilgisizce istediği gibi eleştiriyor ya da eleştirdiğini sanarak sadece hakaret ediyor. Yılmaz Özdil'in yazdığı yazılar yüzünden ödeyeceği tazminat rakamı senin yaşamın boyunca çalışıp kazanacağından fazla. Ölüm tehditleri, içeri girip çıkamama durumu da malum ortada. Bu adam hem iktidarı hem de muhalefeti çoğunlukla alt yapısı sağlam bilgilerle eleştiriyor. Ve bu insanlar para kazanmasın, parasızlıktan aç kalsın ölsün gebersin ki sen mutlu ol. :) Ne kadar tazminat vs ödeyeceği falan seni ilgilendirmiyor, bundan sanane değil mi? Evet, sanane. O zaman 2500 TL'ye kitap satar, bundan da sanane, değil mi? Evet, sanane. :) * Kitapta kaynakça yok, bu fiyata satılamaz! Acaba? Bak sevgili okur, Mustafa Kemal'i anlatan bir çok kitabın temel kaynağı Falih Rıfkı Atay, Ruşen Eşref ve Şevket Süreyya'nın kitapları ve yazılarıdır. Yabancı yazarlar dahi
Eğitim
fatih isimli okura yanıt verildi
fatih
Almak isteyen gider alır buna karışacak değilim isterse altın kaplama yaptırsın kuyumcularda satsın ama alenen istismar olan bir olay karşısında insanların tepki göstermesine tepki göstermekte ayrı bir olay buna olsa olsa kraldan çok kralcı olmak denir. Hiç bir edebi, tarihi, bilimsel değeri olmayan sözcükler yığınını allayıp, pullayıp başına da Atatürk yazıp fahiş bir fiyata satabiliyorsan helal olsun ülkedeki bugı bulmuşsun demektir. Alana da satana da hayırlı olsun.
2500 TL'ye Kitap Satılır Mı Üzerine Bir Yazı...
Yılmaz Özdil'in Mustafa Kemal kitabı koleksiyon yapacaklar için deri kaplama olarak 1881 adet basılacak, 2500 TL fiyat etiketi ile satılacak. * Bu fiyata kitap olur mu? Serbest piyasa. Arz / Talep, paran varsa al yoksa ucuz olanı al. Bunun bilincindesin zaten. A101 den almak da senin seçimin, Gurme Marketten almakta senin seçimin. Amacın xyz yemek, hangisini tercih edeceğin senin damak tadın ve bütçenle ilgili. Yanlış bir örnek değil sanırım? * Mustafa Kemal adı kullanılıyor mu? Kimler kullanmadı? Yılda ne kadar Atatürk ile ilgili kitap basılıyor ve satılıyor biliyor musunuz? Bilmiyorsunuz tabi ki. Araştırın, o zaman dönen ticareti tek bir yazara indirgemezsiniz. Linç mantığı her yerde. * Yılmaz Özdil çok para kazanıyor, bu haksızlık ama. :) Sayın okurlar, evinizde oturup yaptığınız tek şey tüketmek. Eleştirmek sosyal medya ile bir hastalık haline geldi, hepimizde var. Seviye 1 olan, punisher34 kullanıcı adı ile seviye 5 i bilgisizce istediği gibi eleştiriyor ya da eleştirdiğini sanarak sadece hakaret ediyor. Yılmaz Özdil'in yazdığı yazılar yüzünden ödeyeceği tazminat rakamı senin yaşamın boyunca çalışıp kazanacağından fazla. Ölüm tehditleri, içeri girip çıkamama durumu da malum ortada. Bu adam hem iktidarı hem de muhalefeti çoğunlukla alt yapısı sağlam bilgilerle eleştiriyor. Ve bu insanlar para kazanmasın, parasızlıktan aç kalsın ölsün gebersin ki sen mutlu ol. :) Ne kadar tazminat vs ödeyeceği falan seni ilgilendirmiyor, bundan sanane değil mi? Evet, sanane. O zaman 2500 TL'ye kitap satar, bundan da sanane, değil mi? Evet, sanane. :) * Kitapta kaynakça yok, bu fiyata satılamaz! Acaba? Bak sevgili okur, Mustafa Kemal'i anlatan bir çok kitabın temel kaynağı Falih Rıfkı Atay, Ruşen Eşref ve Şevket Süreyya'nın kitapları ve yazılarıdır. Yabancı yazarlar dahi
Eğitim
fatih
Serbest piyasa, arz ve talep, kapitalizm bunlarla bu dünyadaki her türlü saçmalığı savunabilirsiniz. Her minareye kılıf olur bunlar ama sizin gibi okumuş etmiş adamların bu adamı ve kitaplarını savunması ve oturup birde uzunca bir yazı yazması düşündürücü.