Tek bir kitap ile bu ülkenin her kesimine dair bir çıkarımınız, fikriniz oluyor. Okuması biraz zahmetli bir kitap ama bitirdiğinizde üzülüyorsunuz. Eğer bu ülkeyi daha iyi anlamak istiyorsanız ve bu konuda araştırmalar yapacaksanız bu kitapla başlayabilirsiniz.
Düşüncelerimin bu kadar savruk ve yalnız olduğunu bu kitap sayesinde anladım diyebilirim. Sanki uçsuz bucaksız fikir denizindeki onlarca balıktan, tabağıma koyabileceklerimi bu kitap bir araya toplamış ve önüme sunmuş. İnsan ne çok düşüncesi olduğunu bu kitap sayesinde anlıyor diyebilirim.