Nuray

Nuray

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
2022 1. kitabı
Stefan Zweig
7.2/10 · 171,9bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hayatta istediği hemen hemen her şeye kavuştuktan sonra , varlığının hiçbir anlama gelmediği sonucuna varmıştı, çünkü her şey her gün aynıydı . Böylece ölmeye karar vermişti.
Sayfa 50·Kitabı okudu
"Zaman sonsuza dek doymayacak kadar açgözlüdür. Durmadan yer , yutar ; ama geri verdiği hiçbir şey yoktur. Sana yazılmış bir yaşamı yaşadığını söylemen ne korkunç! Bütün tehlikesine rağmen bir kez bile özgürlüğü tadamadan ölümle yüz yüze gelmek , ne acı !"
Sayfa 349·Kitabı okudu
"Yaşarken yaşayın! İnsan , yaşamını tamamlayıp öldüğü zaman,ölüm, taşıdığı dehşeti yitirir! İnsan doğru zamanda yaşamazsa , asla doğru zamanda ölemez."
Sayfa 348·Kitabı okudu