Hayatta istediği hemen hemen her şeye kavuştuktan sonra , varlığının hiçbir anlama gelmediği sonucuna varmıştı, çünkü her şey her gün aynıydı . Böylece ölmeye karar vermişti.
"Zaman sonsuza dek doymayacak kadar açgözlüdür. Durmadan yer , yutar ; ama geri verdiği hiçbir şey yoktur. Sana yazılmış bir yaşamı yaşadığını söylemen ne korkunç! Bütün tehlikesine rağmen bir kez bile özgürlüğü tadamadan ölümle yüz yüze gelmek , ne acı !"
"Yaşarken yaşayın! İnsan , yaşamını tamamlayıp öldüğü zaman,ölüm, taşıdığı dehşeti yitirir! İnsan doğru zamanda yaşamazsa , asla doğru zamanda ölemez."