Herkes hayattan mümkün olduğu kadar fazlasını almaya çalışırken , hayata da bir şeyler katmak gerektiğini düşünen yok. Egoist, hırsız, istismarcı ve asalak olarak atıldıkları hayatın anlamını bu asalaklıkta görüyorlar.
Anlamsız bir şey yoktur , doğru. Ama hayat , matematiğin tam tersi. Anlamsızlıklarla dolu. Roman da hayatı yansıttığını göre ... Anlam arayışı anlamsız aslında.