O ilk zamanlarımızı hatırlasana beni yolun ortasında kesseler kanımın yarısı kahve yarısı sendin.
Şimdi ise,
değersizleştin,
günden güne daha da yittin.
Sana önem katan, seni sen yapan yani diyorum seni sevmeme, sana değer vermeme neden şeyleri öldürdün.
Nedenleri kendi içinde sorgula, değişen zaman değil,
benim tanıdığım değil, yabancım olamayacak kadar da uzak ve bilirsin tadını, sabah kahvaltısından kalma çay gibi. kendi demini bozdun. Hangi bardak güzel gösterirse seni, artık ona dökül. Artık tadın ilk halini vermiyor..