Nisa

Eğer bir gün bazı hataları affedecek olursan, gecenin bir yarısı balkonda neden oturduğunu unutma.
1000Kitap
Reklam
Sanma ki uzaktan hoş gelir dünya bana, benim dağlarım dik, yokuşlarım kendi içimdedir. Bir gün olur da eğer gelirsem yok aklına bir derin nefes al o küçük hokka burnundan. Dolmasın gözlerin ve sızlamasın vicdanın yalandan. Otur gördüğün ilk yere, ağla kendi haline. Benim yerime ağla, yeri dolmayacaklara ağla.
Alıntı
Israrla yeniden çiçek açacağım. Hem de binlerce kez kırılan dalımdan..
Alıntı
“Fakat her şey geçer. Her şey unutulur. Kendini bir felaketin içinde kaybetmenin manası yoktur. İnsan birazcık da kalender olmalıdır!”
Bazen kendin için yapabileceğin en güzel şey, hiçbir şey yapmamak. Durmak, susmak, nefes aldığının farkına varmak. Her şeye yetişeyim derken kendine geç kalmamak. Bazen kabuğuna çekilmek iyidir.
Alıntı