Naime SEYHAN KAYA

Naime SEYHAN KAYA
@nseyhankaya
Kimya Mühendisi
Yüksek Lisans
Erzurum
Erzurum, 22 Mayıs 1990
348 okur puanı
Ekim 2017 tarihinde katıldı
Okumayın okutturmayın!
1/10
·299 syf.··
2024 2. kitabı
Okuyarak vakit kaybetmeyin çünkü bir kitap ne kadar kötü olabilirse o kadar kötü. Bu kadar yüksek puan alması da çok ilginç, ne oldu arkadaşlar hiç mi kitap okumadınız hayatınız boyunca? Gerçi o zaman bile bu çöpü beğenmezdiniz. Yoksa parayla mı verildi o yüksek puanlar? Gerçekten anlamak güç. Kitap yeşilçam Türk filmi kıvamı, tam oralarda yapılacak embesilliklerle bezeli, anlatımı bile o tarz olan bir “sayfalar bütünü.” (Çünkü bu şeye bir eser diyemiyorum) Spoiler da var çünkü umurumda bile değil. Neymiş başkasının sevdiği kadınla evlenen erkeğimiz amanın bir kadın iç çamaşırı görünce aklı başından gidiyor. Tam olarak hayatında ilk kez seküler kadın gören muhafazakar erkek tipi. Kitap nasıl olduysa kendini okutturdu belki tek artısı o olabilir, onun için de bir puan verdim zaten. Her neyse. Sonra arabayla kaçmalar, ruj sürerken ağlayan kadın tipinde cringe krizine girmekten içime içime ölüyordum. Böyle sahneler görünce acaba yazarın da hayatında hiç bir kadınla teması/ vakit geçirmişliği de mi olmamış diye merak ediyor insan. Çünkü o kadar klişe ve aptalca bir tepki ki ancak bir film sahnesine ait fantazi ürünü olabilir. Bir daha bu yazara ait hiçbir şeye elimi bile sürmem. Bu kitap için harcanan sayfalara yazık olduğu kadar yazarın adı var diye basılmasına üzüldüm. Çünkü ne muhteşem eserler, yazarlarının isimleri bilinmediği, şöhret olmadıkları için yayınevlerinden ret yiyor. Gerçekten çok üzücü.
DüşerkenTarık Tufan · Profil Kitap Yayınları · 20188,5bin okunma
Naime SEYHAN KAYA
Eleştiriniz çok ilgimi çekti. İlk 50 sayfanın içindeyim. Bende beğeniler arasında diye okumak istedim. Şu an sizinle aynı fikirdeyim. Merakımdan okuyup sizin yorumunuza tekrar yorum yapacağım.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
En son hangi kitabı okudunuz sevgili okurlar?
Naime SEYHAN KAYA
Matt Haig - İnsanlar
Puan vermedi·144 syf.··
2019 25. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 16 Mart 2019 00:13
Aslında su gibi okudum desem yalan olmaz sırf merak ettiğim için hemencecik okumak istedim. Hikayedeki kahramanlar çok güzeldi, gerçekten her biri hayatımda gördüğüm tanıdığım insanlardı. Mavi otobüsteki herkes bizden birileriydi yani. Sadece hikayeyi anlatan kişinin diğerlerinin hayatlarını anlatması saçma olmuş. Onun yerine herkes kendi hikayesini anlatsaydı daha iyi olurdu yada daha farklı birşey. O kadar kişiyi anlatan çocuk kim mesela onun hakkında bilgi de yok. Eksik kaldı yani o kısım. Ama yazarın anlatımı, kelimeleri kullanışı bence çok iyi. Hiç kopmadım kitabı okurken hiç sıkılmadım. Tavsiye ederim herkese. Pişman olmazsınız
Yola Düşen GölgelerMehmet Yılmaz (Samsunlu) · Roza Yayınevi · 2019173 okunma
Mehmet Y. isimli okura yanıt verildi
Naime SEYHAN KAYA
Haklısınız ikisi de demezdi galiba :) üst anlatıcı güzel daha önce de bu tarz okudum ama ben eksik buluyorum galiba kişisel :) yüreğinize sağlık gerçekten. Türkiye de son zamanlarda o kadar saçma sapan insan yazar oldu ki kalemi güçlü sizin gibi yazarlara ihtiyacımız var :)