Boğulurcasına ağladım
Gelirsin diye gözlediğim kapı bütün soğukluğu ve sessizliği ile durdu karşımda
Ne bir tıkırtı ve bir ayak sesi
Geceler gündüzler oldu çalmadın kapıyı
Nerdesin kızgın mısın bize ,kaybettin mi yoksa evimizin yolunu ,
Bekler olduk yolunu bir günler bir aylara ve belki yıllara dönüşecekti
Acıyan kanı durmayan ızdıraplı bir gece gibi sensizlik
Derin bir özlem karanlık dehliz bir kuyu
Acıyor içimiz sensiz avare biçare gönlümüz
Bir asude yer arar olduk
Adını koyamadığımız bu durum
Öyle korumasız ve savunmasız bıraktı özlemin
Özlemdi bunları yapan
Özlemdi yaralarımıza merhem olmayan
Sensizliğin özlemi
Ve hiç gelmeyecek olanın özlemi
(NA)