Gelecekte ,muhtemelen dinleyici olarak adlandırılan bir meslek olacak.Belirli bir ücret karşılığında ötekine kulak verecek .Kişi ,dinleyiciye,artık ötekini dinleyen kimse kalmadığı için gidecek.Bugün ,dinleme yetimizi daha da çok yitirmekteyiz .Her şeyden önce ,egoya artan odaklanma ,toplumun narsistleşmesi dinlemeyi zorlaştırıyor .