" Bu hayatta ne kadar tek başına mücadele edip, ayakta kalmaya çalışsan da, insan birilerine ihtiyaç duyuyordu. Yalnızlık insan için değildi, insan yalnızlığını bile paylaştıkça severdi yaşadığı çevreyi ve soluduğu nefesi."
Hayattan pek az şey istedim, o ise bu kadarını bile vermedi bana.
Yakınımda bir kır , eser miktarda güneş, birazcık huzur, bir lokma ekmek, var olmanın dayanılmaz ağırlığı altında ezilmemek ve ne kimsenin eline bakmak ne de kimsenin elime bakması...
İşte bu kadarı bile verilmedi bana..