Nubar

Nubar
@nuba_m
Kitap ruhun gıdasıdır. Bir ben vardır bende, benden içeri.
“Üzülme olur mu Gülşah? Bu hayatın garipliklerinden biridir çok seven kavuşamaz.” ( Kitabın sonu mutlu bitecek diye umut ederken sonuda Gülşah ile beraber ağlamak varmış)
Sayfa 240·Kitabı okudu
Reklam

Nubar

, bir kitap okudu
Puan vermedi·1254 syf.·
89 günde okudu
·
Okunma: 29 Aralık 2023 02:38
·
2023 12. kitabı
Bediüzzaman Said Nursî
9.7/10 · 6,9bin okunma
İsmet Özel der ki: "dua edelim; düşmeseydik düşünemeyecektik." Onun içindir, her değişimin bir yıkımdan doğuşu…
Dar düşünceler, dar görüşler…
Bediüzzaman Said nursî·Kitabı okudu