Nuh

Nuh
@nuhcnn
Üstadın dediği gibi: "Kaldırımlar güzel. Ama bir de üzerinde yürüyen şu insanlar olmasa !" Hakan Günday
kötüyüm,gitgide daha da Kötü olacağım ama yavaş yavaş yalnız kalmaya alışıyorum, Bu bile bir şeydir, bir avantaj, bir zaferdir. Frida Kahlo
Edebiyat
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
ölünce biz de iyi adam oluruz... Orhan Veli Kanık
Edebiyat
Keşke sen ben olsan ; seni sevmenin ne kadar zor olduğunu anlasan. keşke ben sen olsam; Bu kadar sevilmenin tadını çıkarsam. Özdemir Asaf
Edebiyat
çok solcu gördüm lakin sol yanımda bu denli devrim yapanı ilk defa görmüştüm.
1000Kitap
"Kimi gülüşler de saklıdır bir intihar Ben gülerken öldüm, Ölürken de güleceğim..."
1000Kitap