O çocuğu hatırla...
Hayatında en ufak bir
yer edinmek için uğraşan, can atan o çocuğu...
Seni kendinden ve senden bile fazla
seven o çocuk.
Sen o çocuğu kaybettin,
acınası haldesin...
"Berlin'de yalnızsınız değil mi?' dedi.
Ne gibi
Yani,yalnız işte, Kimsesiz, Ruhen
Tamamen yalnızım,
Ama Berlin ' de değil. . .
Bütün dünyada yalnızım,
Küçükten beri..."