Nuh

Nuh
@nuhcnn
Üstadın dediği gibi: "Kaldırımlar güzel. Ama bir de üzerinde yürüyen şu insanlar olmasa !" Hakan Günday
Bakarken kıyamamak mı ? Yoksa baktıkça , Doyamamak mıdır aşk ? Özdemir Asaf
Edebiyat
Reklam
O çocuğu hatırla... Hayatında en ufak bir yer edinmek için uğraşan, can atan o çocuğu... Seni kendinden ve senden bile fazla seven o çocuk. Sen o çocuğu kaybettin, acınası haldesin...
1000Kitap
"içimde, bir yolculukta tanışıp alıştığım, fakat pek çabuk ayrılmaya mecbur olduğum bir insana veda eder gibi bir his vardı."
1000Kitap
"Berlin'de yalnızsınız değil mi?' dedi. Ne gibi Yani,yalnız işte, Kimsesiz, Ruhen Tamamen yalnızım, Ama Berlin ' de değil. . . Bütün dünyada yalnızım, Küçükten beri..."
1000Kitap