Küçüklüğümde pek sarmasa da jenerik müziğinden aşina olduğum, Yedi numara dizisini izlemeye başladım.
Dizinin çekildiği dönemden bu yana nerdeyse çeyrek asır geçmiş. Diziyi seyrederken farkediyorsunuz. Geçenin sadece zaman olmadığını, beraberinde " Aileyi, sevgiyi, saygıyı, hoşgörüyü, nezaketi, birlik ve beraberliği de" alıp götürdüğünü toplumumuzdan.
Tekeri patlamış kamyon misali uçuruma doğru gitmekte olan ülkemiz için endişe duymayan varmı?
Hemen her alanda yozlaşmanın yaşandığı şu dönemden kurtulmak adına bir silkelenmenin vakti sizce de gelmedi mi?
Ne dersiniz?