Nuray

Ben yaşanmadık arzuların adamıyım... Bastırılmış duygularımın sığınaklarında saklıyorum kendimi... Ona en berrak hislerimle, el değmedik duygularımın masumiyetiyle varabilmek için direnişlerdeyim. Manevi iklimlerde açan tomurcuklar, vuslatı beklemekte... Açmak için renklerin en güzellerini saklıyorum mevsiminde açsın diye... Yüreğimi Allah'a, manevi değerlerle ve insanlığa adadım...
Alıntı
Reklam

Nuray

, bir kitap okudu
6/10
·208 syf.·
23 günde okudu
·
2025 3. kitabı
Ahmed Günbay Yıldız
7.9/10 · 550 okunma
Biliyorum ki insan umutsuzluklara yıkılmak için değil, severek umutlanmak için yaratıldı.
Hayata Dair
Çok acıdı aslında. Ama bilirsin, bazı şeyler hakkında tek kelime bile edilmez.
Hayata Dair
"Bekliyorsun ama" dedim, "ya gelmezse?" "Olsun" dedi, "ben bekleyeceğim diye söz verdim, o gelmese de ben yine beklerim."
Reklam