Tabiî ki kızın reddetmesi düşünülemezdi. İlkin üzüntü ve şaşkınlık dolu bir bakış, sonra vücudunun o kendine özgü mağrur dikilişi... En sonunda da baba emrine körükörüne boyun eğiş... Bizde öteden beri olagelen ve hâlâ sürüp giden bir âdettir bu!
Bir yerde hastalık görülünce oraya gitmeyin, çünkü hastalık alabilirsiniz! Ama, hastalığın olduğu yerde bulunuyorsanız oradan da çıkmayın, çünkü hastalığı başkalarına bulaştırabilirsiniz.