Nur

Nur
@nurca9
Öğren(i)ci 74
Onu yitirdim yitireli, aramızda bir taş duvar, ıslak bir set, deliksiz penceresiz, kurşun gibi bir taş duvar yükseldi yükseleli, hayatının ebediyen boş ve kayıp bir hayat olduğunu kavramıştım.
Reklam
İki sevdalı hep aynı hisse kapılmazlar mı, birbirlerine önceden rasladıkları, aralarında esrarlı bağlar olduğu duygusuna kapılmazlar mı? Bu aşağılık dünyada ya onun aşkını isterim, ya da hiç kimsenin! Hem mümkün mü bir başkasının beni etkilemesi?
Hem tatlı, hem korkulu bir rüyadan apar-topar uyanmıştım sanki.
Lâkin tek korkum: yarın ölebilirim kendimi tanıyamadan.
Reklam