Sonunda kapıya vardıklarında bitip tükenmişlerdi, daha evi geçip arka tarafa ulaşmaları, yangın merdiveninden inmeleri gerekiyordu ama orada, azizlerin de yardımıyla, yük hafiflemiş gibi oldu, aşağıya iniyorlardı, merdivenin açık havada olması dönüşleri kolaylaştırmıştı, yalnızca zavallı yaratığın ellerinden kayıp gitmemesine dikkat etmeleri gerekiyordu, düşürüverirlerse tamiri imkânsız hale gelirdi, çekeceği açılardan söz etmeye bile gerek yok, ölümden sonra çekilen acılar en kötüleridir.