... Ve bütün bunlar karmaşık bir mekanizmanın her bir hareketinin anlamla yüklü olduğu gibi derin bir anlamla yüklü olacaktır ve her şey tuhaf bir şekilde ve bunun sonucunda bizim için, her halükarda da bizim içimizdeki, bu anlamsızlığa bir türlü alışamamış olup da bu anlamsızlığı kural sayanlar için anlamsız bir şekilde gerçekleşecektir.
Görmek ve anlamamak, düşünüp kafanda kurmakla aynı. Yaşıyorum, görüyorum ve anlamıyorum; birilerinin icat ettiği, urdurduğu ama bana ve belki kendisine de açıklamak zahmetine katlanmadığı bir dünyada yaşıyorum...