Bence zaman kaybıydı toplumsal sorunlara insanlığa ironik bir bakış kesinlikle okunmamalı. Çok sıkıcı bir akışı var çoğu konu yarım kalmış ve sonu yok gibiydi sadece laz ismaili sevdim
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnce Memed ağayı öldürmeye gittiğinde, “Beni öldürmen neye yarar, bir ağa gider, yerine başka biri gelir,” demişti ağa. “Olsun,” diye karşılık vermişti İnce Memed, “benim yerime de başka bir İnce Memed gelir.”
gelen ve gelecek olan ince memed'lere..Yaşar Kemal saygıyla,
Ince Memed 3Yaşar Kemal · Toros Yayınevi · 199126,3bin okunma
Acıma duygusu olmayan öğretmene üzüleceğim canım öğretmen can öğretmen keşke baban hayattayken dinleye anlayabilseydin seni çok sevdik. Reşat Nuri’nin cumhuriyet döneminin en iyi kitabı Çalıkuşu da sıra