Hayatını sorgulayarak ruhsal bir dönüşüme giden sıradan bir adamın yaşadığı olağanüstü bir gecesi... Anlamlı ruhsal içerikli bir kitap. Bir pay çıkarma çabasıyla okunabilir.
Olağanüstü Bir GeceStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2023171,9bin okunma
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Üslubu ve akıcılığı çok güzeldi. Bir oturuşta bitirebileceğiniz bir kitap. Ama karakterlere sinir olmadım değil. Aşkı anlatışı güzel ama yaşayışı zannımca gerçek aşkı yansıtmıyordu.
Bu kitap için satırlarca yazı yazabilirim... O kadar içten bir kitap ki. Okudukça okuyasım geldi ve okuduğum kitaplar arasında en duygusal, en anlamlı , en düşündürücü kitaptı benim için. Hayatla bağdaştırdığım ve birçok ders çıkardığım bir eser. Şükür etmeyi unuttuğumu hatırlatan , bana yaşadığım yerin, Türkiye’min, canım ülkemin kıymetini bilmem gerektiğini, bu toprakların ne kadar değerli olduğunu, İslam’ın değerini bir kez daha hatırlattı. Müslüman olarak doğmayı nasip eden ve şuan da rahatça Müslüman’ım diyerek yaşamaya devam ettiren Rabbime şükür etmemi sağladı.Kalemine ve yüreğine sağlık güzel ablamızın, bacımızın. Dışarı ülkeden gelip de hem dinimizi hem dilimizi bu kadar güzel bir üslupla anlatması da ayrıyeten takdire şayan. Mutlaka ama mutlaka okumanızı tavsiye ediyorum.
İki Dünya ArasındaJulia Sena Yamanoğlu · Nesil Yayınları · 2022531 okunma
İçimizdeki şeytanı söküp atabileceğimiz , bir gün her şeyi evvela kendimizi değiştirebileceğimize olan inancımızı kaybetmememiz gerektiği anlamını çıkardığım bir kitap oldu. Genel olarak güzel bir kitap. Keyifli okumalar dilerim...
İçimizdeki ŞeytanSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2019209,1bin okunma
Genel olarak kitabı beğendim. 5 yaşındaki Zeze’nin yorgun , yoksun buna rağmen ümit dolu hayatı anlatılıyor. Çok olmasa da bazı sözlerin, duyguların içime işlediği bir kitaptı. Ama bazı yerleri birbirinden kopuk gibiydi . O da çeviriden olsa gerek.