Elbette körlerin çoğu ayaklar altında kaldı,
itilip kakıldı, dayak yedi, paniğin sonucudur, doğal bir etkidir. Deyim yerindeyse: hayvan doğası böyledir. Aslında kökleriyle sıkı sıkı bağlı olmasa bitkiler de aynı şekilde davranırdı. Ormandaki ağaçların yangından kaçtığını görmek ne güzel olurdu.