nur

nur
@nursensaa
öğrenecek çok şey var ya
Bu mübarek gecede duam bebeklerin,çocukların,ağaçların,bitkilerin,hayvanlarin,kadınların,emeğiyle çabalayan insanların bu dünyada zarar görmemesi üzülmemesidir. Rabbim hepimizi korusun.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
küçük insanlar ufacık yetkilere ulasinca büyük zorbalara dönüsür
Haksizliği da koydum kitabıma
ben Müslüman olmayi çok seviyorum ya
Sırf yetersiz biri olduğumu düşüncesinde kaybolmamalıyım. Hâlâ bir şansa sahip değil miyim? Eksik de olsam iyilik yapıp, güzellikle konuşamaz mıyım? Hayal kırıklığına sebep olan ben de bazen, sadece bazen iyi bir insan olamaz mıyım? Böyle düşününce yeniden hayat buluyor, gelecek günler için sabırsızlanmaya başlıyorum.