Kitapta isimlerden bahsedilmemesi,doktor,doktorun karısı,gözlüklü kız gibi...Görmedikleri halde sıfatlarla tanımlanması güzel bir alegori olmuş.Belki de isimlerin bir anlamı kalmamış olmasından dolayı bahsetmedi hiç.Birbirlerine numara vererek saymak zorunda kaldıklarındandır belki de.
Bir de herkesin kendine ait bir sıfatı varken "doktorun karısı"olarak kalan kişi için üzücü bir sıfat olmuş.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Dostluk bağınız olmayan yakın komşunuzdan sizi ayıran mesafe,gerçekte sizi sevdiğiniz varlıktan ayıran yedi kıta,yedi deniz ötelere uzanan mesafeden daha büyüktür."