Nurseda

Nurseda
@nursimu
"Çürümek de yaşamaktır."
İzmir
Seyhan, 5 Ağustos 1998
4 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Hiçliğe tezgah kurmuştum; bir çeşit varolmama, ve bunu kabullenmiştim.
Sayfa 116·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bu yüzden ayaklarınızın altına değil, gökyüzüne, yıldızlara bakmayı unutmayın. Gördüklerinizden anlam çıkarmaya çalışın ve evrenin var olmasını sağlayan şeyin ne olduğunu sorgulayın. Meraklı olun. Yaşam ne kadar zor görünürse görünsün, her daim yapabileceğiniz ve başarılı olabileceğiniz bir şey vardır. Kolayca vazgeçmemeniz de çok önemli. Hayal gücünüzü serbest bırakın. Geleceğe şekil verin."
Sayfa 189·Kitabı okudu
"Sen bir taş değilsin fakat damlalar içini boşalttı bile. Bu damlalar seni sonunda kırıp parçalara ayıracak."
Sayfa 61·Kitabı okudu
"Yaşamak niye? Her şey boş. Yaşamak saman dövmektir; yaşamak kendini ateşe vermek ve yine de ısınamamaktır."
Sayfa 239·Kitabı okudu