Mantığın iki ucu vardır. Biri doğru, biri yanlış! Yalnız bir ucuna dayanabilirsiniz ki, o da doğru ucudur. Ne yapsanız, ne söyleseniz o daima sizi doğru yola yöneltir...
"Kitap okuyordu insanlar, hatta kadınlar bile. "
Modern bir yazardan insanlığın içine kadını sığdıramamak nedir. Yazar sanırım insan kavramını erkeklerden bir ordu zannediyor ve bu ordu nerden geliyor ?...
İnsanlar kitap okur insanlığın içinde kadınlar vardır ve her zaman var olmaya devam edicek. Ve kadın her zaman var olduğu için sen varsın.
Neşet Ertaş der ki
Kadınlar insandır, erkekler insanoğlu.