"Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı,gene aynı şekilde fakat her şeyden habersiz yaşayıp gidecektim.Sen bana dünyada başka bir hayatın da mevcut olduğunu, benim bir de ruhum bulunduğunu öğrettin."
Seni seviyorum ama isterdim ki bu senin karnını doyursun,yaranı onarsın, üstünü örtsün.Hiç olmadı bi cam pencere açsın,içine su serpilsin,sırtın bi nebze okşansın ve sen uyurken etrafa göz kulak olsun.Oysa hiçbir şey yapmıyor.Yani seviyorum ama bunun bu kadar oluşu beni kırıyor...
Biliyorum seni dilenci gibi seviyorum...✨