nurullah

"Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı,gene aynı şekilde fakat her şeyden habersiz yaşayıp gidecektim.Sen bana dünyada başka bir hayatın da mevcut olduğunu, benim bir de ruhum bulunduğunu öğrettin."
Sayfa 159
Reklam
Alıp gidecekler şu dünyadan. Ne diyeceksin? İşim vardı.Dünyam yoğundu.Etrafımdakilerin gönlünü yapmakla meşguldüm. Ya benim hatırım nerede derse. Ne cevap vereceksin? Allah'ın imtihan için yarattığı şeylere -haşa- Allah'a değer verir gibi değer veriyorsun.Sonra da onları kaybetmekten tir tir titriyorsun. Bu bazen sağlığın bazen makamın bazen de paran oluyor.Ölmek ne kadar büyük bir dert olabilir ki? Zaten gideceksin... Esas mesele ölümden sonra nasıl hesap vereceksin? Bu meseleyi halletmedikten sonra diğerlerinin ne önemi var ki? Vesselâm
Sustum! Bütün hayallerimi,umutlarımı sardım. Üstüne Allah Kerîm yazdım!..
Allah'a yaklaşın ki tüm güzellikler de size yaklaşsın.
Unutmayın,yardım etmek isteyen o kişiyi size gönderen de aynı kaynaktır.Siz belki dua ettiniz, yardım istediniz, içinizden size yardımcı olabilecek insanlar dilediniz ve bu yardım da bir başka kişinin kimliğinde gönderildi. Bizzat yaşanmıştır...
Reklam