Temelde, hayatta başımıza gelen her şey
kendi suçumuz, başka hiç kimsenin değil. Bizlerin başından
geçen zorlukların pek çoğu başkalarının da başından
geçiyor, ama onlar tamamen başka tepkiler veriyorlar.
Biz en kolay yolu seçtik sanki; ayrı bir gerçeklik.