📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabı okurken özellikle ilk yarısında sanki Matrix evrenindeymisim gibi hissettim. "Bir ben var bende, benden öte" sözü uyar mı bilmiyorum ama kitabın tamamı için makul açıklama olur. Akıcı, sürükleyici ve olağanüstü bir zekayla kurgulanmış bir kitap... Ve bence murakami abi bu kitabı manga'nin dünyanın sonuna doğmuşum şarkısını dinledikten sonra yazmış olmalı :)
Not: İleride tekrar okumam gerek çünkü "dünyanın sonu" kısmı için gözden kaçan çok detay var