nuvis

Öleceğini bildiği halde yaşayan tek canlı insandır. Bunu bildiği halde çalan Çırpan zulmeden yakıp yıkan da odur
Reklam
Bilirim ki kalbimiz sevince değil hüzne aşinadır
Ve bitirmiş bile...

nuvis

@nuvis
·
Dünyasızlar kitap o kadar güzel ki öğretmen arkadaşım "bakabilir miyim" diye eline alıp teneffüslerde okuyup en sonunda da "ben de kalsın bitirip getireyim" dedi 😅😅
Dünyasızlar kitap o kadar güzel ki öğretmen arkadaşım "bakabilir miyim" diye eline alıp teneffüslerde okuyup en sonunda da "ben de kalsın bitirip getireyim" dedi 😅😅
Anlama. Dünya anlamak isteyenlere düşmandır. Anladıkça kaybolursun
Reklam