Dünyasızlar kitap o kadar güzel ki öğretmen arkadaşım "bakabilir miyim" diye eline alıp teneffüslerde okuyup en sonunda da "ben de kalsın bitirip getireyim" dedi 😅😅
Dünyasızlar kitap o kadar güzel ki öğretmen arkadaşım "bakabilir miyim" diye eline alıp teneffüslerde okuyup en sonunda da "ben de kalsın bitirip getireyim" dedi 😅😅