Kilim epeydir tanıdığım bir eserdi. Gerek Türk Dili'nde gerek yük edebiyat'ta tefrika edilişine şahit olduğum kitap halini çok beklediğim bir eserdi. Bir öğretmen olarak sanki benim hikayemdi diyebilirim. Özer Hoca, Servet ve Sevde'nin hikayesine ortak olmak çok keyifliydi...
Sonu bu kadar kısa ve kolay bir şekilde bitmemeliydi diye başlamak istiyorum. Çok rahat 800-900 sayfa olabilecek ve olduğunda yine büyük bir zevkle okunacak kitaba bu son yakışmadı bence. Ama sürükleyici, harika muhteşem bir kitap onu da söylemeliyim. Son olarak "kadınlar yakar, ateş de yakar, şeytan ateştendir, bu durumda kadınlar şeytandır" düşüncesi doğruymuş
DünyasızlarKaan Murat Yanık · Turkuvaz Kitap Yayınları · 20204,230 okunma