nvr

nvr
@nxrarte
st
7/10
·544 syf.··
2020 31. kitabı
bir çoğumuzun ergen kalıplarına sığdırdığı insanların beğendi wattpad (?) kitaplardan biri gibi ama ben beğendim ve genelde öyle kitapları okuyamam
Broke & LightZeynep Sahra · Ren Kitap · 20183,242 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
10/10
·96 syf.··
2020 29. kitabı
gerçek bir öykü olması ve sadako'nun şuan aramızda olamaması çok üzücü. bu düzene kurban gittiğin için üzgünüm sen ve binlercesi için sakado ama elimden sadece öykünü okumak geliyor. kesinlikle okunması gereken bir kitap.
Sadako ve Kağıttan Bin Turna KuşuEleanor Coerr · Beyaz Balina Yayınları · 202113,4bin okunma
10/10
·252 syf.··
2020 15. kitabı
öncellikle Vincent Van Gogh hayatımda birçok şeyin değişmesine sebep oldu. bu kitapla, filmiyle, hayatı yaptığım araştırmalarla, hakkında yazılmış yazılarla resim sanatını sevmeyi öğrendim. bu adamdan önce bu kadar sevmemiştim o'nu. bugün ölümünün üstünden 130 yıl geçti. onun gibi bir ressamla aynı dönemde yaşamış olmayı, resimlerinin dikkat edilmediği kafeye gelip saatlerce resimlerine bakmak isterdim. bu kitap benim için çok özel, okumalısınız. benim okuduğumda hissettiklerimi hissedemeyeceksin belki fakat pişman olacağınızı hiç düşünmüyorum.
Theo'ya MektuplarVincent Van Gogh · Yapı Kredi Yayınları · 20168,2bin okunma
8/10
·222 syf.··
2020 12. kitabı
bu kitabı okuyan arkadaşlarımın büyük bir kısmı beğenmedi. ben çok beğendim, sanırım anlamadılar yahut kitap onlara hitap etmedi vesaire. bu kitabı incelemelere bakarak değil, kendiniz arkası okuyarak biraz inceleyerek almalısınız. beğenmeyen bu kadar arkadaşım olduğu için böyle diyorum. ben Sabahattin Ali'nin okuduğum kitaplarını çok beğenerek bitirdim.
Kuyucaklı YusufSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2025210,9bin okunma
Puan vermedi·224 syf.··
2020 10. kitabı
bu serinin tüm kitaplarını okudum. diğer kitaplarına göre benim fikrimce biraz sıkıcıydı, bu yüzden pek hoşuma gitmedi. ilk iki kitabı çok güzeldi. konu olarak fazlaca ilgi çekiyor bence.
Kapiland'ın KıyametiMiyase Sertbarut · Tudem Yayınları · 2018359 okunma