Neden birlikte ölmeyelim ki? Bazı insanların birlikte doğduğu düşünüldüğünde bu soru akla geliyor.
Neden en önemli yolculuğumuza, son yolculuğumuza, o uzun yola yalnız çıkmak zorundayız?
Yalnızken kendimi özgür hissediyorum, canımın istediği şeyi düşünebilirim, kendi düşüncelerime sığınıyorum, "kafası başka yerde" denilenlerden oluyorum. Kafamın başka yerde olmasına bayılıyorum, düşüncelerimin arkasındaki yollara sapmayı, zihnimdeki çılgınlıkları özgür bırakmayı çok seviyorum.
Yasak düşünce yoktur. Ben özgür bir düşünür olmak istiyorum.
Bir el solitaire* oynadım, bu oyunda hep kazanıyorum.
*Tek kişi oynanan bir kağıt oyunu olan solitaire'in Fransızca sözcük anlamı "tek başına yaşayan kişi"dir.