Nazlı

Nazlı
@nzlii
İnsan yapayalnız bir yalnızlıktır..
"O uzun yıllardır gerçekten kanımın kaynadığı tek insandı. Hatırlayabildiğim kadarıyla, sanki önemliymişim gibi dosdoğru bana bakan ilk insandı."
Reklam
"İnsanın iyi olmak için akla ihtiyacı yoktur. Hatta bana zaman zaman bunun tam tersi olmalı gibi gelir. Çok zeki birini ele al, hemen hiçbir zaman iyi biri olmadığını görürsün. "
"Anladık, anladık! Bir daha anlatacağız. Başka işimiz, gücümüz mü var? Ben anlatırım, sen unutursun ; ben yine anlatırım, vaktimizi bununla geçiririz işte."
"Ama beni de öldüreceğini söylemiştin. Başlangıçta söyledim. Sonra, seni başka bir biçimde öldürdüm. Yani, seni yüreğimde canlandırarak öldürdüm. Sen sevdiğim tek insansın, Portuga. Tek dostumsun. "
Sayfa 159·Kitabı okudu
"Neden benim gibi yapmayı öğrenmiyorsun? Sen ne yapıyorsun ki? Kimseden bir şey beklemiyorum. Böylece hayal kırıklığına da uğramamış oluyorum. "
Sayfa 49·Kitabı okudu