Çok çok çok güzel bir kitaptı. Kitap aşıklarının kesinlikle ilgilisini çeken. Kitapların ve fantastik öğelerin bolca olduğu bir kitaptı. Kısaca bahsetmek gerekirse Elizabeth küçüklüğünde kütüphaneye getirilen bir yetimdir . Ve bir gün kütüphaneye bir saldırı olduğunda suçlu konumuna düşer yanında Sihirzade Thorn’la bol kaoslu bie yolculuğa çıkar. SPOİLER. Silas o kadar iyi bir iblisti ki bir değil 2 kere onlar için kendini feda etti . Artık ne zaman beyaz bir kedi görsem bunu düşüneceğim. Kitapların yarığı kapatmak için kendisini feda etmesi de çok üzücü ve güzeldi. Ana karakterlerimizi gerçekten çok sevdim özellikle Elizabeth güçlü bir kadın karakterdi. Yazarın diğer kitaplarına da kesinlikle şans vereceğim.
Öncelikle polisiye severlerin şans vereceği bir kitap olduğunu düşünüyorum. Bu kitabı çok uzun süre önce görmüş ve kütüphaneme eklemiştim. Olay Nora’Nın 10 yıldır görüşmediği eski yakın arkadaşının bekarlığa veda partisine çağırılmasıyla başlıyor. Birbirinden bağımsız 6 kişi evde toplanıyor ve gerilim ufak ufak başlıyor. Flo’nun her şeyin kusursuz olması için fazla çabası insanların aklını git gide karıştırıyor. SPOİLER: Şöyle ki kitap çok şaşırtıcı değildi. Katilin Clare olduğunu başından beri anlıyorsunuz. James’in ölümüne üzüldüm kavuşmalarını isterdim… Clare gerçekten çok korkutucu bir karakterdi. Tom karakteri başa itici gelmesine rağmen sempatikti. Polislerin olay örgüsünü yavaş anlaması komikti ama . Okunur mu okunur.