Aşk aslında insanın yaşamak istediği şey,yaşadığı değil.Gerçekte olan ise acı ve ıstırap.İnsan kendinde olmayanın peşinden giderken aşık oluyor ve hiçbir zaman onu elde edemeyeceğini bilmesine rağmen yine de bu büyük imkansızlığı arzulamaktan vazgeçmiyor.
Meleklerin ve şeytanların birbirine karıştığı,neşenin ve kederin birbirinde demlendiği, keşfin ve kayboluşun aynı anda gerçekleştiği tek varoluş halidir aşk.Malzemesi geçmiştir,gelecek değil.Yani Lora şu hayatta ya umut edersin ya aşık olursun, ikisi birlikte olmaz.